Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki -

Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania
ISBN: 9788360583326
EAN: 9788360583326
Format: 240 x 165 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: 304
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
41.50
książka
48.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Oddajemy do rak czytelników kolejny tom artykułów będących efektem dyskusji oraz prezentacji podczas Kongresu Public Relations, który odbywa się w siedzibie rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.
Autorzy publikowanych artykułów to z jednej strony wybitni ludzie nauki, badający obszar szeroko rozumianej komunikacji, którzy podczas Kongresu prezentują wyniki swoich poszukiwań, z drugiej zaś praktycy, na co dzień realizujący działania public relations w firmach, urzędach, korporacjach.
Prawdziwa wartość tego materiału tkwi właśnie w wielostronnej perspektywie czynionych obserwacji.

Książka "Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki"