Private banking - marketing, jakość, sprzedaż - Dorota Bednarska-Olejniczak

Private banking - marketing, jakość, sprzedaż

4.00 Oceń książkę!

Autor: Dorota Bednarska-Olejniczak

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375562569
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 258
Data wydania: 2011-03-18
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
46.99
książka
63.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejętność takiego prowadzenia działań marketingowych i obsługi klienta, które pozwalają na zbudowanie jego lojalności, co w efekcie przekłada się na wzrost rentowności. Pierwszym krokiem w tworzeniu lojalności jest zapewnienie przez bank wysokiej jakości usług, która z kolei przyczynia się do odczuwania przez klienta satysfakcji. W związku z tym powstają pytania: Co dla klienta private banking oznacza wysoka jakość? Które elementy procesu usługowego w znaczący sposób wpływają na odczuwanie zadowolenia ze świadczonych usług? W jaki sposób banki świadczące usługi private banking powinny zarządzać jakością swoich usług? Czy jakość usług private banking świadczonych obecnie na polskim rynku jest zgodna z oczekiwaniami klientów? Czy osobiści doradcy klientów, mający z nimi najbliższy kontakt, trafnie oceniają stopień zaspokojenia ich potrzeb? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udziela niniejsza książka.

W książce szczegółowo omówiono następujące zagadnienia:
  • istotę i cechy private banking i personal banking
  • genezę i obecną sytuację private banking w Polsce i na świecie
  • segmentację zamożnych klientów indywidualnych i wynikające z niej implikacje marketingowe
  • źródła i sposoby pozyskiwania klientów private banking
  • kwestie komunikacji marketingowej w obszarze private banking
  • istotę i znaczenie jakości w usługach private banking, w tym jej rolę w kształtowaniu lojalności klientów
  • koncepcje zarządzania jakością w usługach bankowych
  • metody i techniki przydatne w badaniu jakości usług bankowych
  • ocenę jakości usług private banking świadczonych obecnie przez banki w Polsce ? z perspektywy klientów a także ich doradców
  • koncepcję doskonalenia jakości usług private banking świadczonych przez banki zamożnym klientom w Polsce.

Książka "Private banking - marketing, jakość, sprzedaż"
Dorota Bednarska-Olejniczak