Prawo reklamy - Katarzyna Grzybczyk

Prawo reklamy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Katarzyna Grzybczyk

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326437724
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 330
Data wydania: 2012-11-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
51.99
książka
63.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:
  • ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  • ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
  • ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
  • ustawa - Prawo własności przemysłowej.

Wszystkie zagadnienia są zilustrowane przykładami i orzeczeniami, dzięki czemu czytelnicy mogą zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Znajda też w opracowaniu odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.

Trzecie wydanie książki zostało rozszerzone i uzupełnione o rozdziały zawierające omówienie nie tylko nowych regulacji prawnych, lecz także nowych problemów pojawiających się w działalności reklamowej, takich jak lokowanie produktu czy wykorzystanie tatuażu w reklamie.

Książka "Prawo reklamy"
Katarzyna Grzybczyk