Prawo mediów - Janusz Barta; Ireneusz Kamiński; Izabela Dobosz; Elżbieta Czarny-Drożdżejko

Prawo mediów

4.00 Oceń książkę!

Autor: Janusz Barta; Ireneusz Kamiński; Izabela Dobosz; Elżbieta Czarny-Drożdżejko

Wydawnictwo: LexisNexis Polska
ISBN: 9788373348745
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: ...
Stron: 768
Data wydania: 2007-12-13
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.49
książka
57.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka obejmuje analizę podstawowych problemów z zakresu szeroko rozumianego prawa mediów. Celem autorów było przybliżenie czytelnikom najistotniejszych zagadnień prawnych związanych z funkcjonowaniem prasy drukowanej, radia i telewizji oraz mediów wykorzystujących sieci komunikacji elektronicznej (m.in. internetu). Publikacja zawiera omówienie najważniejszych regulacji dotyczących działalności mediów wynikających z konwencji międzynarodowych, dyrektyw obowiązujących w Unii Europejskiej oraz polskiego ustawodawstwa. Wskazano w niej także kluczowe orzeczenia sądowe odnoszące się do różnych aspektów funkcjonowania mediów. Autorzy zajmują się m.in. problematyką reklamy i sponsoringu w środkach masowego komunikowania, praw i obowiązków dziennikarzy, ochrony dóbr osobistych, prawa własności intelektualnej, nowoczesnych technologii oraz konkurencji w mediach, a także odpowiedzialności cywilnoprawnej i karnej. Współautorami książki są w większości pracownicy naukowi Uniwersytetu Jagiellońskiego, którzy od wielu lat zajmują się prawną problematyką funkcjonowania mediów zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Publikacja jest adresowana do szerokiego kręgu czytelników, m.in. do osób związanych z funkcjonowaniem wydawnictw prasowych, stacji radiowych i telewizyjnych, operatorów sieci kablowych, agencji reklamowych, dziennikarzy, prawników oraz studentów pragnących poszerzyć i usystematyzować swoją wiedzę na temat różnych prawnych aspektów funkcjonowania mediów.

Książka "Prawo mediów"
Janusz Barta; Ireneusz Kamiński; Izabela Dobosz; Elżbieta Czarny-Drożdżejko