Prawo autorskie w reklamie i marketingu - Brzozowska Monika

Prawo autorskie w reklamie i marketingu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Brzozowska Monika

Wydawnictwo: LexisNexis
ISBN: 9788376201221
EAN: 9788376201221
Format: 210 x 145 x 12
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
46.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Prawo autorskie w marketingu i reklamie to przystępnie napisany poradnik, w którym zaprezentowano problematykę praw autorskich, zobrazowaną przykładami z sal sądowych. Książka przeznaczona jest dla prawników praktyków zajmujących się prawem autorskim oraz osób prowadzących działalność w branży reklamowej i promocyjnej.
Czytelnicy znajdą w książce m.in. odpowiedź na pytania: Jak cytować w reklamie? Czy można korzystać z pomysłów z cudzej kampanii reklamowej? Czy można umieszczać zdjęcia ściągnięte z Internetu w reklamie? Co oznacza pojęcie licencji niewyłącznej i jakie są konsekwencje jej udzielania dla reklamodawcy? Czy wolno wykorzystywać sobowtóra osoby publicznej w reklamie? Jakie są uwarunkowania prawne wykorzystywania w reklamie karykatury i pasztiszu? Monika Brzozowska jest prawnikiem, dziennikarką, politologiem, doradcą i trenerem oraz autorką licznych publikacji.

Książka "Prawo autorskie w reklamie i marketingu"
Brzozowska Monika