Praktyczne i teoretyczne aspekty badania wiarygodności firmy - Lucyna Kowalczyk

Praktyczne i teoretyczne aspekty badania wiarygodności firmy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Lucyna Kowalczyk

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 8372515794
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 152
Data wydania: 2006-01-20
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
38.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka Praktyczne i teoretyczne aspekty badania wiarygodności firmy poświęcona jest problematyce analizy i oceny wiarygodności kontrahenta. Prezentuje instytucje oraz podstawowe źródła informacji i metodykę badań umożliwiających poznanie kontrahentów, a także mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia płynące z otoczenia gospodarczego. Wnikliwe i dokładne zapoznanie się z publikacją pozwala znaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące naszego partnera biznesowego, np.: Jak zbadać standing finansowy i poznać prognozowaną wiarygodność kontrahenta, analizując jego biznesplan? Na jakie zależności zwracać uwagę, aby wywnioskować, czy firmajest wiarygodna? Zaprezentowane przez autorkę liczne przykłady, a także bogaty materiał ilustracyjny pozwala na zrozumienie bardziej złożonych problemów. Dodatkowym atutem publikacjijest zamieszczony w aneksie raport oceny wiarygodności wybranego przedsiębiorstwa. W książce zaprezentowano niezmiernie istotną problematykę, która dotyczy zarówno instytucji finansowych, jak i nie finansowych. Alianse między nimi oraz wewnątrz firm dotyczą rozpoznania partnerów biznesowych dla rozlicznych przedsięwzięć gospodarczych. Pozwala to ograniczyć ryzyko w biznesie, przetrwać i kontynuować działalność w coraz bardziej konkurencyjnej gospodarce. Stanowi również pomoc dydaktyczną dla wykładowców i studentów różnych kierunków studiów, pragnących zapoznać się z problemami badania wiarygodności podmiotów gospodarczych i minimalizacji ryzyka.

Książka "Praktyczne i teoretyczne aspekty badania wiarygodności firmy"
Lucyna Kowalczyk