Biologia, ekologia Biznes, nauki ekonomiczne Chemia, biochemia Elektronika Encyklopedie, słowniki Filologie, językoznawstwo Fizyka, astronomia Geografia, geologia, turystyka Historia filozofii Historia, archeologia Humanistyczne Informatyka, internet Aplikacje biurowe Architektura komputerów Bazy danych Biznes IT CAD/CAM Digital Lifestyle DTP Elektronika Fotografia cyfrowa Grafika komputerowa Gry Hacking Hardware Języki programowania Oprogramowanie Pakiety naukowe Podręczniki szkolne Podstawy komputera Pozostałe Programowanie Programowanie mobilne Serwery internetowe Sieci komputerowe Systemy operacyjne Webmasterstwo Literaturoznawstwo Matematyka, statystyka Nauki teologiczne Pedagogika Politologia, socjologia Prawo, administracja Psychologia Technika, nauki techniczne Wojsko, militaria, broń Zdrowie, medycyna, opieka
Podręczniki Podróże, mapy, przewodniki Poradniki i albumy Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałyWyobraź sobie, że w trakcie surfowania po internecie znalazłeś ciekawą ofertę. Po pewnym czasie chcesz wrócić na stronę, na której znajduje się interesujący Cię produkt, ale nie pamiętasz jej adresu ani nazwy firmy. Wpisujesz w wyszukiwarce nazwę przedmiotu, ale zamiast szukanej witryny pojawiają się setki innych. Zniecierpliwiony kupujesz produkt u innego sprzedawcy. Nie chcesz, aby coś podobnego spotkało Twoich klientów? Zainteresuj się pozycjonowaniem stron, czyli technikami poprawiania pozycji witryny w wynikach wyświetlanych przez wyszukiwarki.
Dzięki książce "Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak to się robi" zrozumiesz, jak działają wyszukiwarki, jak wpływa to na kolejność wyświetlania odnośników do znalezionych materiałów, a przede wszystkim -- jak użyć tej wiedzy do tworzenia stron, które będą zajmowały wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Poznasz także techniki umożliwiające poprawę funkcjonalności witryny oraz dodatkowe sposoby jej promowania, dzięki czemu liczba osób odwiedzających strony Twojej firmy szybko wzrośnie, podobnie jak generowane przez nią zyski.
Książka "Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak to się robi"
Bartosz Danowski, Michał Makaruk