Potencjał biznesowy mediów społecznościowych. Diagnoza, metody, komunikacja - Katarzyna Bachnik; Justyna Szumniak-Samolej

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych. Diagnoza, metody, komunikacja

4.00 Oceń książkę!

Autor: Katarzyna Bachnik; Justyna Szumniak-Samolej

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375614473
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 160
Data wydania: 2015-02-13
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
7.99
książka
31.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi. Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w "chmurze". To niesie ze sobą ogromne konsekwencje.

Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki - logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności. Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.

Książka "Potencjał biznesowy mediów społecznościowych. Diagnoza, metody, komunikacja"
Katarzyna Bachnik; Justyna Szumniak-Samolej