Biologia, ekologia Biznes, nauki ekonomiczne Chemia, biochemia Elektronika Encyklopedie, słowniki Filologie, językoznawstwo Fizyka, astronomia Geografia, geologia, turystyka Historia filozofii Historia, archeologia Humanistyczne Informatyka, internet Aplikacje biurowe Architektura komputerów Bazy danych Biznes IT CAD/CAM Digital Lifestyle DTP Elektronika Fotografia cyfrowa Grafika komputerowa Gry Hacking Hardware Języki programowania Oprogramowanie Pakiety naukowe Podręczniki szkolne Podstawy komputera Pozostałe Programowanie Programowanie mobilne Serwery internetowe Sieci komputerowe Systemy operacyjne Webmasterstwo Literaturoznawstwo Matematyka, statystyka Nauki teologiczne Pedagogika Politologia, socjologia Prawo, administracja Psychologia Technika, nauki techniczne Wojsko, militaria, broń Zdrowie, medycyna, opieka
Podręczniki Podróże, mapy, przewodniki Poradniki i albumy Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałyKsiążka stanowi kompletny przewodnik po wszystkich funkcjach nowej, czwartej wersji programu Poser. Po zapoznaniu się z kolejnymi rozdziałami tej pozycji, Czytelnik będzie potrafił wykorzystać w pełni niesamowite możliwości drzemiące w programie. Co trzeba zrobić, by postać na ekranie rozmawiała, śmiała się lub wykonywała płynne, pełne dynamiki ruchy skaczącego wzwyż atlety? Jak sprawić, by pies zaszczekał, delfin wykonał zapierającą dech akrobację, a koń zaczął zmieniać umaszczenie niczym kameleon? W jaki sposób korzystać z Posera w połączeniu z innymi, uznanymi za standardy aplikacjami 3D w procesie konstruowania kompletnych, trójwymiarowych scen i animacji? Możliwości jest wiele, jednak program Poser 4 i niniejsza książka to wszystko, czego potrzebujesz, by zostać mistrzowskim animatorem postaci.
Książka "Poser 4"
R. Shamms Mortier