PORAŻKI MAREK NAJWIĘKSZE WPADKI REKINÓW BIZNESU - Matt Haig

PORAŻKI MAREK NAJWIĘKSZE WPADKI REKINÓW BIZNESU

4.00 Oceń książkę!

Autor: Matt Haig

Wydawnictwo: Bellona
ISBN: 8311103461
EAN: 9788311103467
Format: 24,0 x 17,0 x 0,0
Oprawa: broszurowa
Stron: 318
Data wydania: 2006
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
26.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Świetnie napisana, zabawna, choć pewnie nie dla wszystkich, książka przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Microsoft, McDonald`s, Sony, Pepsi czy British Airways. Autor podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, znanego producenta żywności dla dzieci, na przypadki znalezienia w ich produktach dla niemowląt kawałków szkła, mimo że sporo milusińskich się pokaleczyło), zgrzyty kulturowe (firmy motoryzacyjne nie zwracające uwagi na znaczenia nazw aut w innych językach: Chevy Nova wprowadzony na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że "nova" po hiszpańsku oznacza "nie jedzie", Mitsubishi Pajero w Hiszpanii, gdzie "pajero" w lokalnym slangu to "onanista").

Książka "PORAŻKI MAREK NAJWIĘKSZE WPADKI REKINÓW BIZNESU"
Matt Haig