Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu, część 3 - książka audio na 2CD - Matt Haig

Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu, część 3 - książka audio na 2CD

4.00 Oceń książkę!

Autor: Matt Haig

Wydawnictwo: Audioclub.pl Bellona;Bellona
ISBN: 9788360339473
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: twarda
Stron: 2
Data wydania: 2009-02-10
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
21.99
książka
22.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Czyta Marcin Styczeń

Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinow biznesu.
W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantow rynkowych, takich jak Johnson Johnson, Procter Gamble, Gerber, Fireston czy RJ Reynolds.
W części 3 poznamy "Porażki Public Relations" - firm, ktore nie zawsze dobrze radzą sobie z kłopotami i wierzą, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys!" - mowią zazwyczaj. Każda marka w ciągu swojego istnienia przechodzi kryzys. Jeśli jest to znana marka to można się spodziewać, że trafi na pierwsze strony gazet. Kryzys wcale nie musi zniszczyć marki, jeśli firma działa z wyczuciem i w sposob odpowiedzialny.
Znaleziona w butelce Pepsi-Coli strzykawka nie spowodowała sytuacji kryzysowej. Zespół prasowy firmy przekazał mediom komunikat o całym incydencie i firma dołożyła starań, aby dokładną informację przekazać całej sieci sprzedaży, by tą drogą dotarła ona do klientów.
Przedstawiamy wiele przykładow firm, ktore nie posługując się skutecznie metodami PR w konsekwencji zamiast gasić pożary raczej je rozniecają.
To pouczająca lektura, która powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.
Czas trwania 111:17

Książka "Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu, część 3 - książka audio na 2CD"
Matt Haig