Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie - Barry Pete

Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Barry Pete

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301162283
EAN: 978830116228301
Format: 240 x 200 x 23
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Stron: 272
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
99.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!
W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udawania tezę, że ?dobry pomysł jest wieczny?. Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam. Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej. Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych.

Każdy omawiany temat poparty jest przykładami 400 najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Surowe szkicowe ilustracje świetnie oddają charakter książki. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych zagadnień książka została wzbogacona o praktyczne ćwiczenia.

Książka "Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie"
Barry Pete