Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych - Douglas W. Hubbard

Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Douglas W. Hubbard

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361732631
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: twarda
Stron: 400
Data wydania: 2011-10-05
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
47.99
książka
70.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd.

Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych. Z tej wnikliwej i zajmującej pracy dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za "niewymierne", takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka.

Książka "Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych"
Douglas W. Hubbard