Pomiar rentowności inwestycji marketingowych - James Lenskold

Pomiar rentowności inwestycji marketingowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: James Lenskold

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
ISBN: 8389355485
EAN:
Format: 160 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 268
Data wydania: 2004-11-15
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
59.99
książka
75.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka uczy, jak wykorzystać pomiar zwrotu z inwestycji marketingowych do oceny słuszności strategicznych decyzji marketingowych oraz jak maksymalizować zysk z każdej złotówki zainwestowanej w programy marketingowe. Opisano w niej sprawdzone sposoby dokładnego pomiaru rentowności inwestycji w różne kampanie marketingowe oraz wskazano możliwości wykorzystania rezultatów tych pomiarów do polepszenia wyników finansowych całej organizacji. Książka zainteresuje specjalistów ds. marketingu, zarządzających finansami i analityków, którzy dążą do jak najlepszego wykorzystania posiadanych funduszy marketingowych

Książka "Pomiar rentowności inwestycji marketingowych"
James Lenskold