Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa - Wiesława Caputa

Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa

4.00 Oceń książkę!

Autor: Wiesława Caputa

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375566628
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 174
Data wydania: 2015-03-21
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
11.99
książka
67.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

We wspoacute;łczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasoacute;b, ktoacute;rego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celoacute;w przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez pryzmat bezpośredniego zasilania kapitałowego, będącego efektem nawiązania i rozwijania transakcyjnych relacji z klientem, lecz roacute;wnież potencjału zasobowego, będącego pochodną wiedzy klienta.

Książka adresowana jest zaroacute;wno do pracownikoacute;w naukowych, jak i praktykoacute;w zainteresowanych problematyką zarządzania wartością klienta i kreowania relacji z klientami.

Książka "Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa"
Wiesława Caputa