Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego - Orfin-Tomaszewska Katarzyna

Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego

4.00 Oceń książkę!

Autor: Orfin-Tomaszewska Katarzyna

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN: 9788379720859
EAN: 9788379720859
Format: 237 x 170 x 11
Oprawa: Miękka
Stron: 233
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
59.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych".
prof. dr hab. Aleksander Panasiuk
kierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego

Książka "Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego"
Orfin-Tomaszewska Katarzyna