Polityka miejska w marketingu prezydentów największych miast Dolnego Śląska - Glinka Kamil

Polityka miejska w marketingu prezydentów największych miast Dolnego Śląska

4.00 Oceń książkę!

Autor: Glinka Kamil

Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788380198234
EAN: 9788380198234
Format: 220 x 160 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2020
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
41.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Celem monografii jest analiza zależności pomiędzy polityką miejską a aktywnością marketingową prezydentów czterech największych miast Dolnego Śląska, która przypada na okres samorządowej rywalizacji o władzę. Przyjęcie założenia, że polityka miejska może być interpretowana w dwóch kontekstach: nie tylko wyborczym, ale również prorozwojowym, determinuje prezentowaną perspektywę badawczą. Zestawienie i porównanie obu kontekstów działalności prezydentów, uzupełnione o parametryczny ogląd ich pozycji na arenie miejskiej, składa się na koncepcję pracy.

Książka "Polityka miejska w marketingu prezydentów największych miast Dolnego Śląska"
Glinka Kamil