Polityka medialna Danii, Norwegii i Szwecji - Michał Głowacki

Polityka medialna Danii, Norwegii i Szwecji

4.00 Oceń książkę!

Autor: Michał Głowacki

Wydawnictwo: Europejskie Centrum Edukacyjne
ISBN: 9788362363391
EAN:
Format: 160 x 225
Oprawa: miękka
Stron: 338
Data wydania: 2011-08-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.99
książka
48.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka poświęcona jest zagadnieniom, które także żywo dyskutowane są w Polsce w kontekście naszej ustawy medialnej i pozycji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz - odpowiednio - rad nadzorczych radia i telewizji publicznej. Brakuje natomiast wiedzy medioznawczej, jak zagadnienia medialne są traktowane w innych krajach, szczególnie w tych, które mają i silnie rozbudowaną sferę publiczną, i tradycje pomocy państwowej w dziedzinie kultury. Problematykę polityki medialnej autor umieszcza w kontekście dylematów współczesnej regulacji rynku audiowizalnego. Od zagadnień związanych z politologicznym kontekstem w zakresie mediów przechodzi do analizy kwestii dotyczących współczesnej telewizji...

Książka "Polityka medialna Danii, Norwegii i Szwecji"
Michał Głowacki