Podstawy marketingu - Anna Czubała

Podstawy marketingu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Anna Czubała

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Encyklopedyczne
ISBN: 9788320820379
EAN:
Format: 162 x 237
Oprawa: twarda
Stron: 288
Data wydania: 2012-09-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.99
książka
58.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące: funkcji i znaczenia marketingu, kierunków jego rozwoju, preferencji i zachowań zakupowych klientów, podziału rynku na segmenty, instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców, gromadzenia informacji rynkowych oraz planowania i kontrolowania działalności marketingowej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych.

Książka "Podstawy marketingu"
Anna Czubała