Podstawy marketingu, szkoła wyższa - Robert Nowacki; Aldona Nowacka

Podstawy marketingu, szkoła wyższa

4.00 Oceń książkę!

Autor: Robert Nowacki; Aldona Nowacka

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 8372514593
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 272
Data wydania: 2012-04-10
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
26.49
książka
30.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu podstaw marketingu. Bazą dla przedstawianych treści jest koncepcja marketingu opracowana przez Philipa Kotlera. Omawiane w podręczniku zagadnienia osadzone są w realnym świecie przykładów i konkretnych sytuacji zaczerpniętych z życia gospodarczego i empirycznych analiz rynku, które uzasadniają słuszność opisywanych treści. Czytając podręcznik czytelnik ma nie tylko rozumieć, ale też wyobrażać sobie dany proces czy zjawisko, niemalże czuć go.

W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia: Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy Rynek jako podstawa działalności marketingowej Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcach Produkt jako narzędzie marketingu Cena jako element mieszanki marketingowej Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Plan marketingowy jako element zarządzania marketingowego Specyficzne obszary stosowania marketingu Prawo i etyka jako narzędzia regulacji działalności marketingowej, słowniczek pojęć marketingowych

Książka "Podstawy marketingu, szkoła wyższa"
Robert Nowacki; Aldona Nowacka