Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy - Wierzejska Joanna

Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Wierzejska Joanna

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322790984
EAN: 9788322790984
Format: 240 x 170 x 21
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
38.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Problematyka podjęta w książce jest niezwykle aktualna i wartościowa poznawczo i aplikacyjnie. Pedagog szkolny jest nie tylko doradcą i konsultantem, mediatorem i terapeutą, opiekunem i wychowawcom, ale także osobą współpracującą z różnymi instytucjami wspomagającymi szkołę w realizacji jej funkcji. Podmiotowość stanowi niezbędny warunek właściwego pełnienia przez niego roli zawodowej oraz warunek indywidualnego rozwoju profesjonalnego [...]. Publikacja ta wpisuje się w nurt myślenia o pedagogu szkolnym jako kreatorze nowatorskich działań wychowawczych, spełniającym kluczową rolę w systemie pracy opiekuńczej i wychowawczej w środowisku szkolnym [...]. Przedstawione mi do oceny opracowanie uważam za niezwykle przejrzyste, spójne, logiczne i dopracowane pod względem procedury badawczej oraz analizy danych empirycznych. Zastosowane metody i techniki badawcze o dużych walorach psychometrycznych dostarczyły rzetelnego materiału empirycznego, który w sposób profesjonalny został opracowany [...]. Sądzę, że praca spotka się z dużym zainteresowaniem czytelników oraz wydatnie wzbogaci rynek księgarski o cenną publikację dotyczącą funkcjonowania zawodowego pedagogów szkolnych.
Z recenzji Prof. dr. hab. Waldemara Furmanka

Książka "Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy"
Wierzejska Joanna