Po prostu 3ds max 5 - Michele Matossian

Po prostu 3ds max 5

4.00 Oceń książkę!

Autor: Michele Matossian

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 8373612572
EAN: 9788373612570
Format: B5
Oprawa: miękka
Stron: 520
Data wydania: 2003-12-18
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

3ds max jest jednym z najbardziej zaawansowanych i najpopularniejszych programów do obróbki i tworzenia grafiki trójwymiarowej dostępnych obecnie na rynku. Znajduje on zastosowanie w najróżniejszych przedsięwzięciach artystycznych i komercyjnych; między innymi w architekturze, grach komputerowych, produkcjach filmowych, publikacjach internetowych, wizualizacjach medycznych i naukowych, projektowaniu rzeczywistości wirtualnej oraz w sztukach pięknych.

Książka napisana została z myślą o artystach, projektantach, uczniach, nauczycielach, zawodowcach i wszystkich tych, którzy pragną urzeczywistniać swoje marzenia. Podobnie jak inne książki z serii "Po prostu", podręcznik ten został napisany tak, by być przejrzystym i łatwym w lekturze. Tekst książki został wzbogacony o ponad 1200 rysunków ilustrujących pojęcia i sposoby radzenia sobie w różnych sytuacjach. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki, zacznij od początku i przeczytaj rozdziały po kolei. Osoby bardziej zaawansowane mogą czytać tylko wybrane rozdziały.

Dzięki tej książce:
  • Zainstalujesz program 3ds max, poznasz jego interfejs i nauczysz się zarządzać plikami
  • Nauczysz się tworzyć i zaznaczać obiekty, kontrolować wyświetlanie i poruszać się w przestrzeni 3D
  • Dowiesz się, jak manipulować obiektami i tworzyć animacje za pomocą transformacji, modyfikatorów i kontrolerów animacji
  • Poznasz zaawansowane techniki modelowania, w tym modelowanie na poziomie struktury obiektu oraz tworzenie obiektów złożonych
  • Nauczysz się wykorzystywać światła i kamery do oświetlania scen i generowania obrazów
  • Poznasz tajniki doboru materiałów i mapowania
  • Dowiesz się, jak tworzyć wysokiej jakości obrazy i filmy.

Aby w pełni wykorzystać wiedzę zawartą w książce, powinieneś umieć poruszać się w środowisku Windows i mieć dostęp do programu 3ds max 5. Ważna jest także gruntowna wiedza na temat programów do obróbki grafiki dwuwymiarowej, takich jak Adobe Photoshop lub Corel Painter. Po przeczytaniu tej książki będziesz umiał tworzyć, modelować, mapować, animować i renderować obiekty w 3ds max 5.

Powodzenia w świecie 3D!

Książka "Po prostu 3ds max 5"
Michele Matossian