Plany marketingowe - Malcolm McDonald; Wilson Hugh

Plany marketingowe

4.00 Oceń książkę!

Autor: Malcolm McDonald; Wilson Hugh

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326431449
EAN:
Format: ...
Oprawa: twarda
Stron: 740
Data wydania: 2013-11-12
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
57.99
książka
73.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego:
  • proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego
  • cele i strategie marketingowe
  • wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej
  • planowanie sprzedaży oraz cen
  • zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy
  • zarządzanie relacjami z klientami
  • typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania
  • sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.
Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.

Książka "Plany marketingowe"
Malcolm McDonald; Wilson Hugh