Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie - Romanowska Maria

Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Romanowska Maria

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320822762
EAN: 9788320822762
Format: 240 x 165 x 13
Oprawa: Miękka
Stron: 272
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania.

Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, menedżerów, kadry kierowniczej w firmach.

Książka "Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie"
Romanowska Maria