Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie - Maria Romanowska

Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Maria Romanowska

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320818130
EAN:
Format: 162 x 236
Oprawa: miękka
Stron: 268
Data wydania: 2009-04-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
46.99
książka
60.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą podstaw zarządzania strategicznego i propozycje metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Wiedza ta umożliwia menedżerom opracowanie profesjonalnej i całościowej analizy strategicznej, a także budowę planu strategicznego dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawia zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa.
Podręcznik jest przeznaczony dla wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych. Może być także przydatny dla przedsiębiorców, menedżerów i kadr kierowniczych różnych szczebli w firmach.

Książka "Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie"
Maria Romanowska