Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie - Ilona Penc-Pietrzak

Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Ilona Penc-Pietrzak

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788375267389
EAN:
Format: 165 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 384
Data wydania: 2010-08-02
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.99
książka
70.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Planowanie strategiczne do dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikować zewnętrzne i wewnętrzne czynniki sukcesu, umieć oceniać i ograniczać ryzyko, a także przedsiębiorczo wykorzystywać szanse. Dostosowanie się do zmian zewnętrznych wymaga jasnego określenia perspektyw rozwoju firmy w sposób zintegrowany z podmiotami w otoczeniu oraz odpowiednich koncepcji zarządzania opartych na wizji przyszłości. Takie podejście do funkcjonowania i rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa zostało zaprezentowane w niniejszej książce.

Książka "Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie"
Ilona Penc-Pietrzak