Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym - Mazurkiewicz Ludwik

Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym

4.00 Oceń książkę!

Autor: Mazurkiewicz Ludwik

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320813816
EAN: 9788320813814
Format: 200 x 140 x 18
Oprawa: Miękka
Stron: 404
Data wydania: 2002
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
25.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Autor kolejno omawia etapy procesu planowania marketingowego, wskazując, jak przewiduje się przyszłość na skomplikowanym i dynamicznie się rozwijającym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formułuje się cele oraz opracowuje właściwe strategie marketingowe. Przedstawia również krok po kroku, jak na ich bazie jest konstruowany plan marketingowy przedsiębiorstwa turystycznego.

Książka "Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym"
Mazurkiewicz Ludwik