Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe - Marek Wirkus

Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe

4.00 Oceń książkę!

Autor: Marek Wirkus

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375566956
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 274
Data wydania: 2015-02-03
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
54.00
książka
57.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesoacute;w planowania i rozwoju nowych produktoacute;w - wiedzy, ktoacute;ra z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentoacute;w, pracownikoacute;w naukowych realizujących prace badawcze, menedżeroacute;w zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorcoacute;w zainteresowanych wdrażaniem innowacji.

Książka "Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe"
Marek Wirkus