Pięć najważniejszych pytań - Peter F. Drucker; Frances Hesselbein; Jim Collins

Pięć najważniejszych pytań

4.00 Oceń książkę!

Autor: Peter F. Drucker; Frances Hesselbein; Jim Collins

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326445262
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 116
Data wydania: 2013-08-30
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.99
książka
51.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić. W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji: Co jest misją mojej firmy? Kim są nasi klienci? Co cenią nasi klienci? Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?

Książka "Pięć najważniejszych pytań"
Peter F. Drucker; Frances Hesselbein; Jim Collins