Biologia, ekologia Biznes, nauki ekonomiczne Chemia, biochemia Elektronika Encyklopedie, słowniki Filologie, językoznawstwo Fizyka, astronomia Geografia, geologia, turystyka Historia filozofii Historia, archeologia Humanistyczne Informatyka, internet Aplikacje biurowe Architektura komputerów Bazy danych Biznes IT CAD/CAM Digital Lifestyle DTP Elektronika Fotografia cyfrowa Grafika komputerowa Gry Hacking Hardware Języki programowania Oprogramowanie Pakiety naukowe Podręczniki szkolne Podstawy komputera Pozostałe Programowanie Programowanie mobilne Serwery internetowe Sieci komputerowe Systemy operacyjne Webmasterstwo Literaturoznawstwo Matematyka, statystyka Nauki teologiczne Pedagogika Politologia, socjologia Prawo, administracja Psychologia Technika, nauki techniczne Wojsko, militaria, broń Zdrowie, medycyna, opieka
Podręczniki Podróże, mapy, przewodniki Poradniki i albumy Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminały
Oddzielny rozdział stanowią liczne, a często niedoceniane możliwości wykorzystania programu malarskiego we współpracy z programami do renderingu np. 3D Studio. Pośród użytkowników 3D Studio rastrofobia jest bardzo powszechna (większość z nich to inżynierowie!). Tymczasem dobry program malarski jak Adobe Photoshop może nie tylko pomóc nam przygotować doskonałe materiały, ale też podciągnąć zrenderowany na gotowo obraz z poziomu "czwórka plus na "piątka z wykrzyknikiem. Zagadnieniu współpracy pomiędzy Photoshopem a 3D Studio poświęcimy w tej książce sporo miejsca.
Książka "Photoshop 5 w praktyce"
Joanna Pasek