Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 - Mike Dickheiser

Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6

4.00 Oceń książkę!

Autor: Mike Dickheiser

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324610877
EAN:
Format: 150 x 210
Oprawa: miękka
Stron: 744
Data wydania: 2007-11-26
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
67.99
książka
103.00zł
książka
99.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6" to doskonałe kompendium wiedzy dla wszystkich, którzy tworzą gry komputerowe lub zamierzają to robić. W każdym rozdziale, napisanym przez cenionego eksperta z tej branży, znajdziesz niezbędne informacje dotyczące różnych aspektów pisania gier. Przeczytasz o sztucznej inteligencji, symulacji zjawisk fizycznych oraz odwzorowywaniu oświetlenia i dźwięków. Poznasz nowoczesne techniki programowania współbieżnego, optymalizacji kodu pod kątem maszyn wieloprocesorowych, stosowania języków skryptowych i wykorzystywania możliwości procesorów graficznych.

Książka "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6"
Mike Dickheiser