Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym - Małgorzata Bartosik-Purgat

Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym

4.00 Oceń książkę!

Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320818826
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 204
Data wydania: 2010-06-28
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
36.99
książka
44.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Autorka wyjaśnia w książce, czym jest kultura narodowa, skąd biorą się stereotypy i uprzedzenia. Wskazuje obszary biznesu międzynarodowego, na które kultury narodowe mają największy wpływ. Prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Ukazuje znaczenie religii, wartości oraz symboli w działalności przedsiębiorstw. Książka zawiera liczne przykłady z praktyki różnych przedsiębiorstw międzynarodowych.

Książka "Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym"
Małgorzata Bartosik-Purgat