OTOCZENIE KULTUROWE W BIZNESIE MIĘDZYNARODOWYM - MAŁGORZATA BARTOSIK - PURGAT

OTOCZENIE KULTUROWE W BIZNESIE MIĘDZYNARODOWYM

4.00 Oceń książkę!

Autor: MAŁGORZATA BARTOSIK - PURGAT

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320816092
EAN: 9788320816099
Format: 205 x 145 x 0
Oprawa: broszurowa
Stron: 204
Data wydania: 2005
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Niezwykle interesująca książka na temat tego, co warto wiedzieć o kulturze innych krajów, aby odnosić sukcesy w biznesie. Autorka omawia m.in. różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej, elementy protokołu biznesowego, a także znaczenie zwyczajów, religii, wartości i symboli w działalności przedsiębiorstw. Szczególną uwagę zwraca na narzędzia marketingowe, kulturę organizacyjną oraz negocjacje międzykulturowe. Walorem opracowania są liczne przykłady z działalności firm na rynkach zagranicznych.

Książka "OTOCZENIE KULTUROWE W BIZNESIE MIĘDZYNARODOWYM"
MAŁGORZATA BARTOSIK - PURGAT