Opracowanie produktów spożywczych podejście marketingowe - Earle Mary D., Earle Richard L., Anderson Allan M.

Opracowanie produktów spożywczych podejście marketingowe

4.00 Oceń książkę!

Autor: Earle Mary D., Earle Richard L., Anderson Allan M.

Wydawnictwo: WNT
ISBN: 9788320430769
EAN: 9788320430769
Format: 238 x 165 x 18
Oprawa: Miękka
Stron: 384
Data wydania: 2007
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
77.97
książka
79.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Opracowanie produktów spożywczych, począwszy od niewielkiej zmiany istniejącego asortymentu, a skończywszy na wprowadzeniu na rynek nowości, jest siłą napędową przemysłu spożywczego, Jest to jednak proces obciążony dużym ryzykiem, często kończący się niepowodzeniem. Jakie są klucze do sukcesu tego procesu?
Książka Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe daje odpowiedź na to pytanie. Napisali ją wybitni specjaliści w dziedzinie badań nad rozwojem rynku żywnościowego, dysponujący wiedzą i doświadczeniem zdobywanym przez ponad 40 lat. W pierwszej i drugiej części książki autorzy omówili zasadnicze elementy procesu opracowania produktu, a mianowicie:
- ogólną strategię biznesową firmy,
- poszczególne etapy procesu opracowania produktu,
- wiedzę niezbędną do realizacji tego procesu,
- ukierunkowanie opracowania produktu na potrzeby i wymagania klienta/konsumenta.

Książka "Opracowanie produktów spożywczych podejście marketingowe"
Earle Mary D., Earle Richard L., Anderson Allan M.