Odwracanie marki - Neumeier Marty

Odwracanie marki

4.00 Oceń książkę!

Autor: Neumeier Marty

Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788365068200
EAN: 9788365068200
Format: 205 x 135 x 13
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Stron: 146
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
26.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd.
Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.

Książka "Odwracanie marki"
Neumeier Marty