Odpowiedzialność za produkt w zarządzaniu innowacyjnym przedsiębiorstwem - Krzysztof Zymonik

Odpowiedzialność za produkt w zarządzaniu innowacyjnym przedsiębiorstwem

4.00 Oceń książkę!

Autor: Krzysztof Zymonik

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376419893
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 284
Data wydania: 2015-02-04
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
52.99
książka
63.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

W prezentowanej publikacji autor przedstawia związki przyczynowo-skutkowe pomiędzy działaniami producentoacute;w ukierunkowanymi na bezpieczeństwo ludzi i środowiska, a rozwiązaniami organizacyjno-prawnymi chroniącymi konsumentoacute;w jako słabszą stronę rynku. Problematyka ta nabiera bowiem coraz większego znaczenia. Jednym z istotnych zjawisk gospodarczych, jakie decydują o obliczu wspoacute;łczesnego obrotu towarowo-pieniężnego, jest bowiem szybki postęp naukowo-techniczny w wielu dziedzinach wytwoacute;rczości. Produkty są nacechowane coraz większym stopniem złożoności, a ich wytwarzanie wymaga większej wiedzy, roacute;wnież menedżerskiej.

Zarządzanie przedsiębiorstwem zwroacute;cone ku innowacjom nie zawsze jednak nadąża za tym postępem. Może się więc zdarzyć, że oferowany przez przedsiębiorstwo produkt trzeba będzie wycofać z rynku i z użytkowania, a także zapłacić odszkodowanie. Zatem przedsiębiorstwo czerpiące korzyści ze sprzedaży swoich produktoacute;w musi być przygotowane na roacute;żnego rodzaju ryzyka. Dlatego też warto, aby przedsiębiorstwa wytwoacute;rcze zwroacute;ciły uwagę na nowe rozwiązania, ktoacute;re z jednej strony mogą przyczynić się do zapewnienia większego bezpieczeństwa konsumentom i środowisku, z drugiej zaś -nbsp;wpłynąć na zmniejszenie ryzyk związanych z odpowiedzialności za swoje produkty.

Książka "Odpowiedzialność za produkt w zarządzaniu innowacyjnym przedsiębiorstwem"
Krzysztof Zymonik