Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce -

Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375615876
EAN: 9788375615876
Format: 235 x 165 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: 248
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
45.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Na naszych oczach dokonuje się przełom konsumencki w sferze usług finansowych, w tym w szczególności - usług ubezpieczeniowych. Nigdy dotąd instytucje finansowe nie musiały tak wiele uwagi poświęcić na staranne dopasowanie oferowanych produktów do potrzeb klientów, dokładne i zrozumiałe informowanie ich o warunkach zawieranych umów oraz wykonywanie kontraktów w sposób wolny od podejrzeń o naruszenia prawa czy konflikty interesów. Nigdy tak bardzo jak obecnie nie była potrzebna rzetelna i obiektywna wiedza o równoważeniu interesów instytucji finansowych i ich klientów. Bez niej nowe przepisy nie będą działały albo też staną się brutalnym i stosowanym bez rozmysłu instrumentem tłamszenia przedsiębiorczości i ograniczania konkurencyjności przedsiębiorców działających na polskim rynku finansowym.

Publikacja powstała z inicjatywy Stowarzyszenia Pro Motor, Fundacji Edukacji Ubezpieczeniowej, Izby Gospodarczej Ubezpieczeń i Obsługi Ryzyka oraz Centrum Studiów Konsumenckich Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Są w niej zawarte opracowane przez znakomitych znawców przedmiotu rzetelne i aktualne analizy najistotniejszych zagadnień dotyczących relacji pomiędzy zakładami ubezpieczeń i konsumentami.

Książka "Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce"