Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów - Kołodziej Maciej

Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kołodziej Maciej

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 9788326955884
EAN: 9788326955884
Format: 235 x 165 x 6
Oprawa: Miękka
Stron: 92
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
81.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów" to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania działań marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamieszczone na końcu publikacji akty prawne pozwolą na bieżąco śledzić omawiane przez autora zagadnienia. Publikacja uwzględnia rewolucyjne zmiany, jakie wprowadzi ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.

Książka "Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów"
Kołodziej Maciej