Obsługa klientów Prowadzenie sprzedaży A.18 Podręcznik Tom 3 - Wielgosik Iwona

Obsługa klientów Prowadzenie sprzedaży A.18 Podręcznik Tom 3

4.00 Oceń książkę!

Autor: Wielgosik Iwona

Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
ISBN: 9788362325702
EAN: 9788362325702
Format: 235 x 165 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: 200
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
27.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W podręczniku opisano:
- zasady obsługi klientów (charakterystykę zawodu sprzedawcy, metody sprzedaży, rozmowę sprzedażową, organizację pracy w sklepie),
- promocję towarów (reklamę, funkcje opakowań, sprzedaż osobistą, kształtowanie wizerunku firmy, targi i wystawy),
- realizację transakcji kupna-sprzedaży (formy zapłaty za towar i formy rozliczeń, sprzedaż ratalną, dowody sprzedaży, rozliczenie utargu, kasy fiskalne i programy do obsługi sprzedaży),
- ochronę prawną konsumenta (prawa konsumenta, umowy sprzedaży, wady towarów, gwarancję jakości towarów, postępowanie reklamacyjne, instytucje ochrony praw konsumenta).
Pytania testowe i zadania zamieszczone na końcu każdego działu pomogą opanować wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu obsługi klientów.

Książka "Obsługa klientów Prowadzenie sprzedaży A.18 Podręcznik Tom 3"
Wielgosik Iwona