Obsługa klienta indywidualnego w bankowości na przykładzie Banku Millennium S.A. - Edyta Ziomek

Obsługa klienta indywidualnego w bankowości na przykładzie Banku Millennium S.A.

4.00 Oceń książkę!

Autor: Edyta Ziomek

Wydawnictwo: Promotor
ISBN: 9788360095515
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 70
Data wydania: 2011-10-10
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
36.75
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W dobie dużego uświadomienia społeczeństwa w dziedzinie finansów, coraz ważniejszy staje się kontakt z klientem.

Celem marketingu jest prowadzenie działalności w taki sposób, aby klient odczuwał satysfakcje a bank osiągał zyski. Bank musi skoncentrować się na potrzebach klienta i pragnieniach w wyniku czego może zaoferować pożądane usługi.

Książka "Obsługa klienta indywidualnego w bankowości na przykładzie Banku Millennium S.A."
Edyta Ziomek