Obsługa gości ( konsumentów ) - Szajna Renata, Ławniczak Danuta, Ziaja Alina

Obsługa gości ( konsumentów )

4.00 Oceń książkę!

Autor: Szajna Renata, Ławniczak Danuta, Ziaja Alina

Wydawnictwo: Rea
ISBN: 9788371418044
EAN: 9788371418044
Format: 250 x 190 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: 248
Data wydania: 2012
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
45.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Obsługa gości (konsumentów) jest podręcznikiem przygotowanym z myślą o uczniach i słuchaczach kształcących się w zawodach kelner oraz technik organizacji usług gastronomicznych. Książka w sposób kompleksowy omawia zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z szeroko rozumianą obsługą gości oraz funkcjonowaniem zakładów gastronomicznych. Materiał zawarty w podręczniku stanowi pełne kompendium współczesnej wiedzy zawodowej ze szczególnym uwzględnieniem dokonujących się zmian i kierunków w obsłudze gości. Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie kelner i technik organizacji usług gastronomicznych.

Treść podręcznika wzbogacają liczne fotografie, rysunki i schematy pozwalające uczniom na lepsze przyswojenie omawianych zagadnień i opanowanie technik obsługi.


Część pierwsza zawiera wiedzę z zakresu:
- podziału, zasad funkcjonowania oraz
- wyposażenia zakładów gastronomicznych,
- wizerunku pracownika obsługi oraz
- postawy wobec gości,
- zasad opracowywania kart menu,
- technik przenoszenia i pielęgnacji zastawy stołowej,
- zasad i metod obsługi gości,
- kolejności oraz technik podawania potraw i napojów.

Książka "Obsługa gości ( konsumentów )"
Szajna Renata, Ławniczak Danuta, Ziaja Alina