Nowy marketing w internecie - Dominik  Kaznowski

Nowy marketing w internecie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Dominik Kaznowski

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788372518163
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 176
Data wydania: 2007-11-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
38.99
książka
44.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumentów? Jaki naprawdę jest jego zasięg? Jak zaplanować skuteczną kampanię marketingową w sieci? Co to jest Web 2.0 i jak wykorzystać ten trend w marketingu? Kim są polscy użytkownicy internetu? W tej książce znajdziesz odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Autor pokazuje, jak sieć zrewolucjonizowała komunikację międzyludzką i w jaki sposób firmy funkcjonujące w nowej rzeczywistości komunikacyjnej mogą się skutecznie promować, sprzedawać swoje produkty i usługi. Ta publikacja jest jednak skierowana przede wszystkim do przeciętnego użytkownika internetu. To jedna z niewielu książek o internecie, której nie trzeba tłumaczyć z polskiego na nasze. Dominik Kaznowski, wieloletni praktyk marketingu interaktywnego, pisze w lekki i przystępny sposób o mechanizmach działania najważniejszych podmiotów sieci.

Książka "Nowy marketing w internecie"
Dominik Kaznowski