Nowe trendy w reklamie. Między nauką a praktyką - Jarosław Orzechowski; Michał Wierzchoń

Nowe trendy w reklamie. Między nauką a praktyką

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jarosław Orzechowski; Michał Wierzchoń

Wydawnictwo: Academic Press
ISBN: 9788389281883
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 254
Data wydania: 2010-11-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
45.15
książka
48.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Nowe trendy w reklamie to ciekawa, dobrze zaplanowana, napisana żywym i barwnym językiem, a nade wszystko: treściwa książka. Czytelnik zapoznaje się z tekstami pokazującymi nowe metody badań, nowe trendy w budowaniu marki, zmiany w rozumieniu posługiwania się teoriami naukowymi w praktyce tworzenia i testowania reklam. Pozycja zainteresuje zarówno teoretyków (psychologów, specjalistów z zakresu marketingu i zarządzania, a nawet antropologów kulturowych), którzy prowadzą badania nad spostrzeganiem przez ludzi reklamy, jak i praktyków koncentrujących się raczej na kwestii skuteczności przekazu reklamowego.

Książka "Nowe trendy w reklamie. Między nauką a praktyką"
Jarosław Orzechowski; Michał Wierzchoń