Nowe nowe media - Paul Levinson

Nowe nowe media

4.00 Oceń książkę!

Autor: Paul Levinson

Wydawnictwo: WAM
ISBN: 9788375056389
EAN:
Format: 155 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 328
Data wydania: 2010-11-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.00
książka
52.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Nowe nowe media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywistość MySpace, Facebooka, Twittera, Wikipedii, SecondLife, YouTube i dziesiątek platform blogowych. Pomaga zrozumieć gwałtowne przemiany w świecie współczesnych środków przekazu. ...bezcenny przewodnik encyklopedyczny po najnowszych nowych mediach. Jeff Jarvis, dyr. New Media Program, Graduate School of Journalism (Nowy Jork); twórca Entertainment Weekly oraz bloga BuzzMachine Wiele z książek istniejących na polskim rynku, a dotyczących internetu, znacznie się zdezaktualizowało, dlatego książka Levinsona zdecydowanie warta jest rekomendacji.

Książka "Nowe nowe media"
Paul Levinson