Nowa komunikacja społeczna wyzwaniem odpowiedzialnego biznesu - Kuraszko Iwona

Nowa komunikacja społeczna wyzwaniem odpowiedzialnego biznesu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kuraszko Iwona

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376413297
EAN: 9788376413297
Format: 230 x 160 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: 180
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
41.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka podejmuje problematykę społecznej odpowiedzialności biznesu, która przedstawiona jest w szerokiej, politologicznej perspektywie. Krytycznej analizie poddane zostały najważniejsze funkcjonujące w dyskursie międzynarodowym prace i dokumenty na ten temat. Zagadnienie odpowiedzialności przedsiębiorstw omówione jest kompleksowo - w kontekście relacji i odpowiedzialności sektora publicznego, prywatnego oraz społecznego. Wskazuje to na rozwiązania dotyczące polityki publicznej państwa oraz aktywności obywateli, które tworzą niezbędną infrastrukturę dla działań z zakresu społecznej odpowiedzialności sektora prywatnego. Zbadanie społecznej odpowiedzialności w ujęciu "governance" pokazuje także nowe perspektywy dla rozwoju public relations, zwraca uwagę na jego społeczną rolę w systemie demokratycznym.

Książka "Nowa komunikacja społeczna wyzwaniem odpowiedzialnego biznesu"
Kuraszko Iwona