Nowa ekologia mediów - Karol Jakubowicz

Nowa ekologia mediów

3.50 Oceń książkę!

Autor: Karol Jakubowicz

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375611144
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 328
Data wydania: 2011-11-18
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.99
książka
53.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Nowa wersja "grubej kreski" to przekonanie badaczy, że skoro tradycyjne media masowe schodzą ze sceny, warto zajmować się jedynie nowymi mediami, internetem oraz nowymi technologiami. Ale media jeszcze nie zginęły: podlegają "internetyzacji", ale też kolonizują ("mediatyzują") internet, okazując się niezbędnym dostawcą treści "internetowych". Nie przestaną być mediami nawet po ewentualnej migracji do sieci szerokopasmowych. Naiwne wizje całkowitej przemiany w systemie mediów i wzorach komunikowania masowego utrudniają działalność i przedsiębiorców, i twórców polityki publicznej. Dlatego autor poddaje szczegółowej analizie procesy konwergencji, mediamorfozy i remediacji, tworzące "nową ekologię mediów", a także prognozy przyszłości mediów i internetu. Zajmuje się też przyszłością dziennikarstwa i demokracji, które za sprawą nowych mediów (choć bynajmniej nie tylko) będą musiały przejść gruntowną metamorfozę.

Książka "Nowa ekologia mediów"
Karol Jakubowicz