Niewidzialny dotyk - Beckwith Harry

Niewidzialny dotyk

4.00 Oceń książkę!

Autor: Beckwith Harry

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324603015
EAN: 9788324603015
Format: 210 x 140 x 23
Oprawa: Twarda
Stron: 240
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
34.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Naucz się spełniać oczekiwania klienta

  Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
  Wypromuj silną markę
  Stwórz rozpoznawalny wizerunek
  Utrzymuj relacje z klientami

Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi -- produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku".

Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.

  Ocena jakości i wyników badań marketingowych
  Pułapki i błędy marketingu
  Planowanie polityki cenowej
  Wybór odpowiedniej nazwy usługi
  Kształtowanie wizerunku i marki
  Techniki budowania więzi z klientami

Książka "Niewidzialny dotyk"
Beckwith Harry