Netnografia Badania Etnograficzne On-line - Robert Kozinets

Netnografia Badania Etnograficzne On-line

4.00 Oceń książkę!

Autor: Robert Kozinets

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301171148
EAN:
Format: 165 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 297
Data wydania: 2012-11-21
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
38.99
książka
60.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W miarę jak zmienia się świat, w którym żyjemy, zmianom ulegają również narzędzia stosowane przez badaczy społecznych. Jednym z takich innowacyjnych pomysłów jest zaprezentowana w książce netnografia - forma badań etnograficznych zaprojektowana do analizowania kultur i społeczności internetowych. Podręcznik opisuje nie tylko różnorodność aktywności i interakcji w sieci, ale również w jasny i przystępny sposób pokazuje, jak badacze mogą dotrzeć do tych społeczności i rozpocząć ich analizę, niezależnie od tego, czy przedmiotem zainteresowania będą portale społecznościowe, strony internetowe, blogi, czy światy wirtualne. Stanowi zachętę do tego, aby prowadzić badania nie tylko o internecie, ale i przez internet. Robert V. Kozinets - kanadyjski profesor marketingu, od 2005 roku związany ze Schulich School of Business, York University. Jego zainteresowania akademickie dotyczą społeczności internetowych oraz badań marketingowych on-line, pracował również jako badacz i konsultant dla takich koncernów, jak Sony, Campbell Soup, American Express, Nissan czy eBay. Publikował w najważniejszych pismach naukowych, takich jak "Journal of Marketing", "Journal of Consumer Research", "Journal of Contemporary Ethnography", wprowadzając tym samym do szerszego obiegu propozycję nowego podejścia do badań etnograficznych prowadzonych on-line, netnografii. Współautor książki Consumer Tribes (2007).

Książka "Netnografia Badania Etnograficzne On-line"
Robert Kozinets