Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa + CD - Rybicki Jacek M.

Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa + CD

4.00 Oceń książkę!

Autor: Rybicki Jacek M.

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788375260892
EAN: 9788375260892
Format: 280 x 205 x 37
Oprawa: Twarda
Stron: ...
Data wydania: 2007
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
175.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Program komputerowy, w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej, zamieszczony na płycie CD umożliwia między innymi opracowanie analizy strategicznej przedsiębiorstwa, biznesplanu i planu marketingowego, monitorowanie dynamiki portfela produktów, klientów i dostawców oraz przeanalizowanie finansowych aspektów strategii przedsiębiorstwa. Uzupełniająca program publikacja stanowi teoretyczną podbudowę poszczególnych segmentów tematycznych:

- misja i cele firmy,
- analiza strategiczna SWOT / TOWS,
- analiza wieloczynnikowa,
- analiza konkurencji,
- badania i rozwój,
- analiza produktu,
- analiza portfelowa,
- aspekty finansowe strategii,
- kontrola strategiczna.

Każdy rozdział składa się z części praktycznej, w której objaśniono, w jaki sposób pracować z programem komputerowym i zaprezentowano poszczególne okna programu, oraz z części teoretycznej wyjaśniającej główne pojęcia i terminy z zakresu zarządzania strategicznego i przedstawiającej teorię związaną z danym zagadnieniem.

Książka "Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa + CD"
Rybicki Jacek M.