Narracje biznesowe. Modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie -

Narracje biznesowe. Modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381021579
EAN: 9788381021579
Format: 224 x 181 x 6
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
30.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce przedstawiono nowoczesne modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie poprzez wykorzystanie narracji biznesowych, które współcześnie w optymalny sposób umożliwiają aranżowanie formy, systemu zarządzania, struktury organizacyjnej i komunikowania menedżerskiego wewnątrz przedsiębiorstwa, jak również w układach międzyorganizacyjnych (firma - otoczenie, kooperanci, konkurenci, klienci i inne podmioty zaangażowane).

Przedsiębiorstwo przyjmuje się w książce jako teatr aktorów organizacyjnych (menedżerowie, pracownicy, klienci), którzy odgrywając role organizacyjne "przyśpieszają" lub "zwalniają" dynamikę rozwoju organizacji gospodarczej.

Oryginalne narracje zostały przygotowane i przetestowane przez pracowników i współpracowników Katedry Zarządzania Wiedzą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Zawarta jest w nich wiedza niejawna, umożliwiająca odkrywanie, identyfikowanie i przeformowanie modeli biznesu w realnie istniejących organizacjach gospodarczych. Narracje biznesowe, mające wymiar teoretyczny i praktyczny, stanowią świetne narzędzie dydaktyczne w wyższych uczelniach menedżersko-ekonomicznych, jak również w firmach konsultingowych, treningowych i szkoleniowych oraz w innych instytucjach szkolenia zawodowego.

Książka "Narracje biznesowe. Modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie"